Maak in minuten jouw Personeelshandboek

Personeelshandboek Retail non-food

Het personeelshandboek is een onmisbare tool bij het aannemen van medewerkers.

Wel of geen mobiele telefoon tijdens werktijden? Wat is het protocol voor ziekmeldingen? En wat zijn de regels voor de dagelijkse rook- en lunchpauzes? Het personeelshandboek van INretail is inhoudelijk vormgegeven volgens de laatste cao- en juridische richtlijnen. Het enige wat je zelf hoeft te doen is je bedrijfsinformatie in te vullen en de informatie weg te laten die niet op jouw bedrijf van toepassing is. Met het Personeelshandboek heb je een volledig en professioneel naslagwerk in handen dat je nog jarenlang kunt gebruiken voor je toekomstige medewerkers.

Een personeelshandboek is onmisbaar bij het aannemen van een nieuwe medewerker en te voldoen aan de wettelijke eisen. Ideaal zo’n voorbeeld, het scheelt mij zoveel tijd en uitzoekwerk!”


Stel in de tool zelf jouw personeelshandboek samen door de vragen te doorlopen. Na het downloaden hoef je alleen nog een inhoudsopgave toe te voegen en eventueel inhoud bij te werken waar je dat zou willen. Indien gewenst kan een van onze adviseurs hier ook bij ondersteunen.